[linux-baslangic] Re: qmail neden gec cevap verir?

---------

From: Rout Siran (rout@rout.siran.net)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 08:34:10 EEST

Hız super artabilir ama, kendi NS niz ya da internet hukukuna gore :)) size
NS lik yapacak biri degilse resolv.conf unuzdaki 3 gun sonra da kendi
localinizdeki makinaya ait bir A kaydındaki webini (sub-dns) yanıtsız
kalabilir.
gecici cozum yapmayın, size onu sorun ordamı diye onermistim sorun ordaymıs
o halde DNS recordunuzu duzeltin