[linux-baslangic] [Spam] Re: [Spam] Re: ACIL!! Var olan ve olacak olan tum alt dizinlere paylasim verme?

---------

From: Esref Atak (liste@yenimail.com)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 07:31:04 EST

    merhaba,

    yalniz, sanirim o komut verildikten sonra, herhangibir gun bu dizin altinda
    olusturulan bir dosyayi, yine yalnizca sahibi değiştirebilecektir? oyle
    degil mi? siz, soz konusu dizinin altindaki dosyanin sahibi kim olursa
    olsun, uzerinde herkes degisiklik yapabilsin istiyordunuz sanirim?

    Saygilar,
    Esref Atak