[linux-baslangic] gcc 3.2.3 / 3.3.2/ vmware

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 05:40:19 EST

    selamlar

    fedora'ya vmware 4.0 WS (4.0.5 build:6030) kuracagim ama bana kerneliniz
    3.2.3 le derlenmis sizde ise 3.3.2 var bu problem yaratabilir dedi.ben
    de gcc 3.2.3 indirdim (tar.bz2 olarak) ve /usr/local/programs/gcc-3.2.3/
    altina actim.
    sitede yazilana gore kurulum klasoru source'larin alt klasoru
    olmamaliymis (yanlis anlamis da olabilirim).
    ben de /usr/local/programs/gcc323 diye yeni bir klasor olusturdum ve
    gcc-3.2.3 icinde
    ./configure --prefix=/usr/local/programs/gcc323
    komutunu verdim.
    hata vermeden configure islemini tamamladi.

    building kismini okudugumda ise hicbirsey
    anlamadim.native,cross,paralel,ada compiler vs. ne demek bilmiyorum.

    bundan sonra neler yapmam gerekiyor acaba?

    tesekkur ederim