[linux-baslangic] network erisim

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 07:47:17 EST

  • Next message: Esref Atak: "[linux-baslangic] [Spam] Re: [Spam] /var/www/html/web klasörünün içini göremiyorum sizce neden? klasörünün içini göremiyorum sizce neden?"

    Bir onceki samba mailimde bahsetmisitm ama sanirim samba konuusnda
    odaklanmis oldugumdan gozden kacti. Redhat 9 yuklu olan 3 adet linux
    (standard desktop conf. yuklendi hepsine) birbirlerine network uzerinden
    erisim yapamiyorlar. Benim yapmak istedigim windows networklerde oldgu gibi
    linux uzerinde acilmis olan bir paylasima diger linuzlar uzerinden erisim
    yapilabilmesi ve o paylasim klasorunde islem gerceklesitirilebilmesi.
    Sistemde bilgisayarlar birbirlerni goruyor , paylasim klasoylerini de
    gorebiliyor ama giremiyorlar. Ancak bir tanesi paylasim klasorlerini de
    goremiyor. Ayrica Network servers menusune tikladigimda natilius samba
    server bulamadi hatasi vererek home dizinini gosteriyor. neyi yapmadim ya da
    yanlis veya ekisik yapmis olabilirim?

    tesekkurer

    Gokhan UYE