[linux-baslangic] Re: Dijital Kamera??

---------

From: Murat Ege (mege@etigrup.com.tr)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 06:57:53 EST

    Sistem tam olarak nasil bir hata veriyor? =20
    Dijital kameranizi (varsa) WebCam modundan PC moduna gecirdiniz mi?
    Birde sisteme root olarak baglanip

    mount -t auto /dev/sda1 /mnt/flash=20

    seklinde deneyebilir misiniz.=20

    Eger tum bunlara ragmen kameraya ulasamiyorsaniz Internet'den tarama
    yapmanizi oneririm. Bazi kameralar "USB Mass Storage" surucusu yerine
    farkli bir surucu kullanabiliyor. Bu durumda onceki maillerde belirtilen
    gphoto2 programini deneyebilirsiniz.

    Saygilar, sevgiler.