[linux-baslangic] Re: Mailman hakkinda

---------

From: A.Murat BAYRAM (mbayram@yyu.edu.tr)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 06:37:06 EST

    Cok cok ozur dilerim. Listeyi de bu sekilde mesgul etmek istemezdim.
    mailman start olmamasinin sebebi Defaults.py'de MAILMAN_GROUP ve
    MAILMAN_USER tanimlamayisimdanmis. Bunlari tanimlayinca sorun cozuldu,
    mailman calisti. Umarim benim sorunlarim ve Devrim Bey'in yardimiyla gelen
    cozumler baskalarinin da isine yarar...
    Saygilarimla

    A.Murat BAYRAM