[linux-baslangic] /var/www/html/web klasörünün içini göremiyorum sizce neden?

---------

From: Serdar (serdar@koytur.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 05:20:35 EST

    Selamlar
    /var/www/html/web klasörü başka bir server exports edilip mount edilmiş durumda,
    Windows makineden map edebiliyorum. Fakat web klasörünün içi boş görünüyor.
    telnet ile baktığımda içinde datalar var.
    kullanıcı haklarını apache yaptım, user adi:apache yaptım hala olmadı.
    Nerede hata yapıyor olabilirim?