[linux-baslangic] Disardan Linux IP'si Ogrenme

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 09:21:07 EST

    Merhaba Linuxdaslarim

    ben cafemde mandrake 9.1 kullaniyorum ve oldukca yogun seyahat
    ediyorum yalniz bu isten anlayan bir tek benim mesela ben ben istanbuldayken
    bir sorun ciktigi zaman linux makinamin ip'si bana bildirmeleri ve benim
    girip
    cozmem gerekiyor benim istedigim dial-up ip'mi benim mail adresime
    otomatik olarak
    bildiren bir yazilim varmi veya benim bu dedigime yakin bir sistem

    Saygilarimla
    Iyil Calismalar