[linux-baslangic] Re: Linux destekleyen türk USB ADSL Modem

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 02:19:57 EST

    Selamlar..

    WAP11, herhangi bir isletim sistemi barindirmaz. ATMEL'in referans firmware'ini kullanir. WRT54G gibi router'li modeller ise elbette ki Linux kullaniyor. Hatta, komut filan isletebiliyorsunuz vs.

    Ama WAP11, 0 Isletim sistemi bagimsizdir. Bir tur HUB/SWITCH gibi bir sey zaten. Hal boyleyken bunu soyleyen adamin kabzimalliktan gelip bilgisayarcilik yapiyor olmali. Dahasi bunlarinWEB arabiriminde olmayan bir ton ozellik icin sadece Linux ile interactive kullanma imkanina sahipsiniz.

    Saygi ve sevgiler..