[linux-baslangic] Re: Linux destekleyen türk USB ADSL Modem

---------

From: Kerem Can Karakaº (karakask@itu.edu.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 17:11:43 EST

    Adamların yaptıkları iş hakikaten takdire şayan olmuş.
    Türkiyede donanım üretip bunun linux uyumluluğu ile uğraşıyor olmalarını
    hakikaten takdir ettim.
    Darısı aptal winmodemlerle ve maliyet +1$ ile satış yapan ahmakların
    başına.
    Referans meferans adamlar benim karşılaştığım gibi yok efendim linksys
    wap 11 linux desteklemez siz en iyisi windows kullanın demediler.
    (Linksys wap 11 kendi içinde linux çalıştıran bir kablosuz ağ
    aygıtıdır.)