[linux-baslangic] Re: basit komutlar

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 11:22:37 EST

    lokal network altinda;
    netcardconfig ile de konfigurasyon yapmaniz mumkun.
    ornegin, knoppix ile actiniz; ip ve gateway vb. otomatik olarak gormedi [normalde gorur, ama diyelim ki goremedi]

    ~# netcardconfig
    [ve sonrasinda gereken ip degerlerini; netmask; gateway vb. vererek]
    ile duzenlerinizi yapmak ve net'e erisebilmeniz mumkun.

    iyi calismalar

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr