[linux-baslangic] Re: basit komutlar

---------

From: Afsin Taskiran (afsin@www.taskiran.org)
Date: Sun 25 Jan 2004 - 05:21:32 EST

    ---------- Forwarded Message -----------
    From: "Afsin Taskiran" <afsin@www.taskiran.org>
    To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Sent: Sun, 25 Jan 2004 12:16:53 +0200
    Subject: Re: [linux-baslangic] Re: basit komutlar

    On Sun, 25 Jan 2004 10:15:00 +0200, N.Emre Gündüz wrote

    Merhaba;

    > soylemek istediğim hadise sudur: ornek olarak internete
    > baglandıgınız zaman server size bir ıp numarası veriyor..
    > 195.255.***.*** gibi biz linux u kullanarak daha farklı bir ip
    > numarası alabilir miyiz farklı bir ip numarasına çevirebilir miyiz?

    Eger size ait bir ip niz varsa ic agda ancak maskeleme ile makinelere farkli
    ip ler aldirtabilirsiniz.Bunun icin iptables isinizi gorecektir.Fakat sonucta
    disariya erisirken serverdan (ya da herneyse) aldiginiz ip ile
    cikabilirsiniz.

    > Sanırım bu sefer daha bir açık oldu.. İyi çalışmalar..

    iyi calismalar

    Afşin TAŞKIRAN

    Af&#351;in TA&#350;KIRAN
    Sakarya Üniversitesi
    Mühendislik Fakültesi Yaz&#305;l&#305;m Grubu
    ------- End of Forwarded Message -------