[linux-baslangic] Re: Mandrake uctu mu?

---------

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 17:37:03 EST

    From: "Levent Aksoy"
    > Mandrake 9 kurulu bir sistemim var(di). Dun aksam
    > calisirken, elektrik kesildi. Tekrar actigimda
    > "Kernel panic: no init found try init=" gibi bir hata verdi.
    >
    > Sistemi single user mod da actim, fsck gectim. Bir suru
    > hata buldu duzeltti filan, ama yine de Kernel panic olayi
    > duzelmedi.
    >
    > Tekrar sistemi kurtarabilir miyim, yoksa bastan mi kurmaliyim?

    Elektrik kesilmesiyle olusan file system bozulmasinda
    /sbin/init programi silinmis olabilir. Single-user olarak
    girebildiginize gore, bu programin varligini gozden
    gecirmeniz yerinde olur.

    type init komutu da isinize yarayabilir. (varsa, yerini
                    belirleme acisindan...)

    Eger daha ciddi bir hasar yoksa, belki disket araciligi ile
    bulacaginiz bir "init" programini diske kopyalayabilirsiniz.
    (AYNI DAGITIMIN , AYNI SURUMUNE ait OLMALI ! -> MDK-9 )

    is o noktaya gelir de bulamazsaniz, adresinize gonderebilirim.

    Kolay gelsin.