[linux-baslangic] Proxy Loglari

---------

From: Kenan Ozturk (kozturk@sirius-group.com)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 02:51:35 EST

    Biraz network konusu gibi olsada kusuruma bakmayin:

    Proxy loglari ile ilgili bisey sormak istiyorum. Diyelim ki Transparan
    Proxy kurulmus ve firewall dan bunun ayarlari yapilmis. Proxy den policy
    lerle web e bazi kisitlamalar getirilmis.

    Peki diyelim ki ben web browser i ma External (Internet uzerindeki
    public proxy serverlardan biri) proxy server adresi girdim. O zaman bu
    policy ler benim icin gecerli olmuyor artik. İstedigim yerer
    girebiliyorum. Peki buna ragmen benim web browser ima yaptigim talepler
    loglanabiliyor mu internal Proxy tarafindan?

    Ben bu konuyu cok merak ettim. Bence bu onemli bir acik. 2. bir konu
    bunu onlemenin bir yolu var midir?

    Tesekkurler, iyi calismalar.