[linux-baslangic] Re: derlenis kerneli kullanmak -TR karaktersiz yeniden-

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 05:07:41 EST

    * ZEKI CATAV <zcatav@isnet.net.tr> [2004-01-22 11:18:48+0100]
    > Merhaba,
    > Knoppix 3.2 kullan?yorum. Sistem HP nx9005 laptop.
    > Kerneli debian patchli 2.4.24 ile degistirmek istedim. Kernel source
    > indirip derledim.

    Zeki bey,

    Debian'da kernel'i boyle derlememenizi oneririm. Bakin su dokuman dogru
    yontemi gosteriyor:

            http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1604

    Bu belgeye yorumlarda bazi kucuk eklemeler yaptim. Sizin icin onemli
    olani Debian-logo yamasi:

            cd /usr/src/kernel-source-2.4.24
            ../kernel-patches/all/apply/<debian-logo, ismi herneyse>

    Diger onerim de -madem ozellestirmeye girdik- cekirdegi `initrd'siz
    derlemeniz.

    > Son komutu make bzlilo olarak kullandim ve yeniden actigimda yeni
    > kerneli gormuyordu. Elle kok dizindeki vmlinuz linkini /boot altindaki
    > vmlinuz-2.4.24 ile baglad?m. Sistem map i?in de /boot altinda ayni isi
    > yaptim ve yeniden boot ettim. Hala yeni kerneli yuklemiyor.
    > Tam hatirlayamad?g?m initrd ile ilgili birseyler daha olmasi gerekiyor
    > sanirim. Yeni kerneli nasil ?alisir hale getiririm ve 2.4.24 kernel son
    > kernel a?igi yonunden sorun tas?yor mu?

    Bu konular `debian-user-turkish' listelerinde epey tartisildi. Liste
    arsvilerinde aratabilirsiniz:

            http://lists.debian.org/search.html

    [Listede `user-turkish'i sececeksiniz]

    --