[linux-baslangic] samba

---------

From: Aykut YıLDıZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 01:26:55 EST

    Merhabalar..

    sonunda yardimlarinizla linuxumu kurdum ve herseyiyle calisir hale
    getirdim..
    networkum, internetim ve alet edevat gayet guzel calisiyor..hatta
    internet windowsa a gore 5 kat hızlı!!
    bunun sebebini anlayamadim...modzilladanmi yoksa mail ve işnternet
    trafigini kontrol eden diger linux bize kiyak mi geciyor
    bilemiyorum..ama gayet memnunum :)

    yanlız bir sorunum var...
    ag ustundeki wındows2000 makinaların paylasimlarina erisemiyorum ve agda
    kimse beni gormuyor..
    gelecek linux ustunde detaylı samba ayarlarını nasıl yapabilirim? ve
    nasıl bir klasoru paylasima acabilirim?