[linux-baslangic] counter-strike 1-5 server

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 09:49:34 EST

    merhaba ben daha oncede bu sorunu dile getirmistim ama kimse yardim etmedi
    veya edemedi.onun icin tekrar yaziyorum ben suse-8.2 olarak kurdugum
    makinama counter-strike 1-5 dedicaded (uzerinde adminmod-clanmod-statsme
    ve bu tip modulleri olan) server kurmak istiyorum daha once indirdim bu
    dosyaları /usr/local/games/ klasorunun icerisine "ark" la actigim tar.gz
    uzantili dosyaları attim ama calistiramadim acaba bana derlenmis bir
    vaziyette bu dosyalari gondermeniz mumkun mu ve nasil kuracagimida
    anlatirsaniz cok buyuk bir iyilik yapmis olursunuz. Tesekku ederim. iyi
    calismalar