[linux-baslangic] mandrake linux 9.2 kurulum hatası

---------

From: Onur Öztürk (ozturk@mte.com.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 09:08:41 EST

    Selam,

    Benim 3Gbl=FDk (C:) eski bir hardiskim ve 30Gbl=FDk (D:) yeni bi =
    hardiskim
    var.

    C:'de winXP kuruluydu, ge=E7enlerde D:'ye de WinXP kurdum ve =FEu an onu
    kullan=FDyorum. C:'dekini ise silememi=FEtim.

    =DEimdi C:'ye Linux kurmak istedim ve PCExtran=FDn verdi=F0i Mandrake =
    9.2'nin
    ilk CD sinden boot ederek bilgisayar=FD a=E7t=FDm. Kurulum ba=FElad=FD =
    ama k=FDsa
    s=FCre sonra =FEu hatay=FD verdi ve kurulum durdu:

    Error in exec of stage2 :-(
    Trying to execute '/usr/bin/runinstall2' from the installation volume,
    The following fatal error occured
    FATAL ERROR IN STAGE1 : I/O error

    I can't recover from this=20
    You may reboot your system.

    LG marka bir CD-RW'=FDm var, a=E7=FDl=FD=FEta bundan boot ediyor, =
    modeli:
    GCE-8522B, ama sorunun bundan kaynakland=FD=F0=FDn=FD sanm=FDyorum. =
    Mandrake'nin
    websitesindeki sorunlu LG CD-RW listesinde bu modelin ad=FD ge=E7miyor.

    Bu sorunu nas=FDl a=FEabilirim??
    Te=FEekk=FCrler

    Onur.