[linux-baslangic] Ynt: Re: xine turkce altyazi

---------

From: oguz eren (oguze@tnn.net)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 03:09:16 EST

    Cevap verenlere tesekkurler. Gercekten o klasorde xinefont.gz tipinde dosyalar var. X11 fontlarımı oraya tasisam da xine'e bunlari kullandirtamiyorum. xine settings'deki encoding parametresi de iso8859-9 degerini dikkate almiyor gibi.
    mplayer benim de tercihim, ama onda da hic goruntu alamiyorum. hicbir -vo parametresi goruntu vermiyor. xine'de xshm vo surucusu kullaniliyor, mplayer'da bu surucu secenekler arasinda yok. Tabii ben rpm yukledigim icindir bu sorun, yakin zamanda koddan derleyip mplayer sorunumu cozmeye calisacagim.

    xine sorununu cozersem de bilgilendiririm.

    aviplay, videolan gibi alternatifleri kullanan var mi? Turkce sorunsuz sekilde tabii.

    Kolay gelsin..

    ---- Orijinal Mesaj #1 ----