[linux-baslangic] Re: Gnome Kurulum

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 12:38:51 EST

    Mandrake Control Center'a girdikten sonra Mandrake Update vb bir bolum
    olacak, su anda baska bir dagitim acik oldugu icin bakamiyorum... Ancak
    dedigim gibi MCC'den install software ya da update seceneklerine
    bakiniz, RpmDrake ekrani karsiniza gelecek, orada search alanina gnome
    yazin ve ilgili cikan paketleri secin, diger bagli paketlerin de
    kurulmasi gerektigine dair bir uyari alirsiniz buyuk ihtimalle, onu da
    kabul edin ve ilgili CD'leri sonra takin, bu kadar...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan