[linux-baslangic] Re: Apache

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 05:49:51 EST

    Baglarin erisim haklarina baktiniz mi? Apache uzerinden erisilince
    Apache'nin kullanicisi/grubu icin baglara ve baglanilan yerlerdeki
    dosyalara erisim haklarinizin olmasi gerekir. Buyuk olasilikla hata
    budur.

    Apache'nin ayarlari ne olursa olsun isletim sistemindeki genel guvenlik
    ayarlarini kenara itemez.

    Sevgiler.

    Bora.

    19-01-2004 Pazartesi günü saat 11:39 sularında, Barıs Onol dedi ki: