[linux-baslangic] Redhat 9.0 webde turkcekarekter sorunu

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 03:34:36 EST

    Redhat uzerindeki mozzilla web browser ile web uzerinden mail atmaya
    calistigimda turkce karekterler ile ilgili sorunlar yasiyorum. Sistemin dil
    destegini , hatta arabirimini dahi turkce yapmama , mozilla daki dil
    destegini turkce iso e diger turkce windows ibm ve macintosh da dahil olmak
    zuere her modda denememe ragmen sorunu cozemedim. Ancak turkiyedeki baska
    bir mail saglayicimin webclient'ında ayarlarimi turkce olarak tekrar
    duzenleyince calisti. ancak almanyada hosting yapan asil mail serverimda bu
    secenek olmadigindan bunu da gerceklestiremedim. Hangi karekter kodunu
    kullanmamai ya da baska nelere dikkat etmemi onerirsiniz?

    Tesekkurler

    Gokhan UYE