[linux-baslangic] wine ile ilgili bir sorun

---------

From: Muhammet ERDOĞAN (andirinli@andirinmyo.edu.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 20:07:23 EST

    merhaba

    mandrake 9.2 yükledim. kendi paketleri arasında wine vardı onuda kurdum
    winesetuptk diye bir paket ile gerekli ayarları yaptım
    buraya kadar iyi güzel hoş ama bir program yüklemeye kalktığımda ilk önce

    dlls/x11drv/keyboard.c gibi bir hata mesajı yazıyor. türkçe klavyeyi
    buradan ayarlayın diyor. ama keyboard.c diye bir dosyayı 120 gb hdd nin
    içinde bulamadım. bende bütün dili ingilizce yaptım ama yinede aynı hatayı
    verip duruyor. export yazıyorum çıkan sonuçta tr ile alakalı hiçbirşey
    yok. hepsi en_US

    counter-strike yükleyebildim zarzor ama bende nasıl yüklediğimi
    bilmiyorum. işin güzelliği oyunu açmaya çalıştığımda oyunun şifresini
    girmem gereken ekran çıkıyor ama açılan pencereye şifreyi yazamıyorum.

    cevap verecek olanlara şimdiden teşekkür ederim...