[linux-baslangic] uzmanlara bir kac soru

---------

From: baris (baris@ilericigenclik.org)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 03:49:19 EST

    merhaba arkadaşlar bir kaç sorum olacak

    knoppix 3.2 kullanıyorum uzun zamandır kurulu fakat yeni kurcalama şansım oluyor.

    sorularım şunlar:

    daha çok php dili ile ilgileniyorum bundan sonraki web işlerimi
    knoppix de yapmayı düşünüyorum. knoppix kurulurken php'yi kendisi otomatik olarak kuruyormu birinci sorum bu.
    apache ve mysql kurulu onu buldum.
    ayrıca local olarak php dosyalarını test etmek istersem dosyaları hangi klasöre atmam gerekiyor.

    veritabanı dosyaları nerede saklanıyor. bunu da merak ediyorum. diğer perl filan kurmak gerekiyormu yoksa kurulmudur? bunları nasıl öğrenirim.