[linux-baslangic] Re: Unmount/Force

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 05:51:57 EST

    Cevabin icin tesekurler,

      kendim file systemi mesgul eden bir program yazip arka planda calistirirken, ne kadar denediysem deneyim kesinlikle fuser ile olduremedim.

      ama umount -f "trank" diye unmount etti...

      Simdi soyle bir sorun daha var, umount -f yaptigimda processler ne olur? Olur mu? Zombie mi kalir? Bende bisey olmadi ama boyle bir durum olabilir mi?

      Yani kisacasi umount -f yapmanin bir zarari var midir?

    Tesekurler...