[linux-baslangic] Re: kullan

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Sun 11 Jan 2004 - 09:22:25 EST

    belki cekirdek ile oynanarak boyle bir sey yapmak mumkundur ama ben bu
    isin, cekirdek oynalamari disindan gerceklestirilemeyecegini dusunuyorum
    (yanlissam lutfen duzeltin), cunku:

    sisteme yeni bir kullanici eklediginiz zaman bu kullanici /etc/passwd
    dosyasi altindan yer almak zorundadir ki sisteme giris yapabilsin. bu
    dosyanin da tum kullanicilar tarafindan okunabilir oldugu
    dusunuldugunde...

    kendi kanaatimce boyle bir kullanici olusturulamaz, zaten olusturulsa
    bile bu bir nevi guvenlik acigi arz etmez mi?

    iyi calismalar