[linux-baslangic] Webmin

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 15:26:34 EST

    merhaba sozu fazla uzatmadan konuya gireyim benim tam olarak yapmak
    istediğim sistemime webmin kurup sistemde herhangi bir hareketlenme
    oldugunda (resetlenme, diger kullanıcıların komut kullanımları,ping
    istatistikleri gibi...) bana mail gondermesi bunun yapildigini biliyorum
    ama nereden ve nasıl başlayacagımı bilmiyorum.
    yardımlarınız ,için çok teşekkür ederim.

    İyi çalışmalar