[linux-baslangic] Re: Forum ile ilgili

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 05:13:12 EST

      Arkadaslar bu kadar "Linux" milliyetcisi olmaya ne gerek var. Soru tamamen Sun ile ilgili degil, soru genel UNIX sistemlerde kullanilan bir mail sunucuyla ilgili. Bu mail sunucu Linux sistemlerde de kullaniliyor, o yuzden sordum. Ayrica Linux uzerinde uzman olan bazi arkadaslar eminim ki SUN sistemler uzerinde de calismistir. Burda Linux uzerinde calisan bir cok uygulama ile ilgili sorular bulunmaktadir, mesela samba,apache,Php hatta Oracle. O halde neden sendmail ile ilgili sorularimi buraya sormamam gerekiyor anlamadim. Ayni problemin illaki Linux uzerinde mi olmasi gerekiyor yani? Bence forum sayfasina bu kadar dar bakis acisi getirmek cok yanlis. Ayrica ayni sorun Linux uzerinde de birimizin karsisina bir gun cikabilir ya da cikmistir. Bu foruma bakip boyle bir problemi kolayca cozebilirler boylece.

     Cevap veren/vermeyen/sorumu elestiren herkese Tesekurler!