[linux-baslangic] Re: Ynt: Re: lutfen yardim

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 00:26:47 EST

    esmeryak> malesef onerdiginiz sitelerde hicbir sey cikmadi gercekten zor durumdayim
    esmeryak> ---
    esmeryak> linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    esmeryak> http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
    esmeryak> Bu listeden cikmak icin
    esmeryak> <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>

    1. Linux, zaman zaman one cikarilan hafif anarsist (yani boyle gelmis
    boyle gider duzenine karsi) bir tutum sergilese de gayet legal ve resmi
    bir isletim sistemidir. Kullananlarin buyuk cogunlugu da hackerlar degil
    bildiginiz sistem yoneticileridir.

    2. Listedekiler, genel kulturden, bildikleri bu konuyla ilgili 1-2
    site ismi vermisler. Buralarda kesin bulabilirsiniz diye bir sey yok.
    Neticede kimse kirmamissa, ya da o kadar yaygin degilse bulamayabilirsiniz.

    3. Eger mutlaka kirdirmak istiyorsaniz astalavista'da bir e-mail grubu var,
    security vs gibi bir ismi olacak, iyice arayin bulursunuz, bir de oraya
    sorun (astalavista.box.sk adresinde) ama garantisi yok.

    4. Bu arada sormus oldugunuz program win'de mi calisiyordu yoksa?
    Belki daha cok windws kullananin oldugu bir gruba sormalisiniz...

    5. Ve de son olarak, yapmak istediginiz isin illegal oldugunu hatirlatmak
    isterim.

    Size kolay gelsin

    Saygilar.
    Umut