[linux-baslangic] Re: php-oracle

---------

From: Kenan Ozturk (kozturk@sirius-group.com)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 07:50:49 EST

    Merhabalar,
    PHP -Oracle ile bir proje yapmistim. Windows uzerinde idi gerci ama size
    yardimci olabilecek bazi dokumanlar gonderiyorum.
    NOT:

    PHPOci8.rar dosyasinda Windows uzerinde PHP ye oracle destegi vermek ile
    ilgli bir dokuman var. Proje001.rar de ise PHP ile oracle a baglanti yapma
    ile ilgili ornek bir kod var.