[linux-baslangic] dhcpcd sorunu

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 10:19:09 EST

    Mandrake 8.1'i, 9.2'ye yukselttim. Gorunurde herhangi bir sorun yok.
    Ancak simdi, acilista dhcpcd'yi aktive edemiyor.
    Bu makineyi masquerading amacli kullaniyorum.
    Firewall olarak bazi iptables kurallari var.
    Yukseltme yapmadan once server devreye girdiginde, kablonet baglantisi da
    hemen saglaniyordu. Simdiyse manuel olarak zorlamam gerekiyor.
    # killall -HUP dhcpcd
    # dhcpcd eth1
    # ifdown eth1
    # ifup eth1
    komutlarini vermeden baglanti saglayamiyorum.
    Boyle bir sorunla karsilasan ve/veya cozumunu bulan var mi?
    Tesekkurler.
    Ahmet Aksoy
    www.axtelsoft.com