[linux-baslangic] Re: Qu?= Virtual Hostlar

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 09:13:05 EST

    Selam,

    DNS yok madem, verdiğiniz isimleri /etc/hosts dosyasına eklediniz mi?
    Yine çalışmazsa
     NameVirtualHost 192.168.0.23
    satırını iptal edip deneyin.
    Ağ kartınıza birden fazla IP vermek de bir seçenek, tabii onları da
    isim ve adresleriyle /etc/hosts'a ekleyerek.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Çarşamba 7 Ocak 2004 14:33 sularında, Erdal YAZICIOGLU şunları yazmıştı: