[linux-baslangic] Re: RFC1483/2684 bridge: Fatal: failed to connect on socket

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 22:28:49 EST

    <email@ozanenginoglu.com> wrote:

    EC> ADSL line is up
    EC> Launching driver in normal mode...
    EC> /usr/sbin/amload.sh successful
    EC> Setting PPP over Ethernet...
    EC> Setting PPPoE
    EC> RFC1483/2684 bridge: Interface "nas0" created sucessfully
    EC> RFC1483/2684 bridge: Communicating over ATM 0.8.32,
    EC> encapsulation:LLC RFC1483/2684 bridge: Fatal: failed to connect on
    EC> socket[root@localhost root]#
    EC>
    EC> en alttan bir önceki "RFC1483/2684 bridge: Fatal: failed to connect
    EC> on socket" satırı sanırım gözünüze çarpmıştır. bunu nasıl düzelticem
> [...]

     Gercekten de yuzmus yuzmus kuyruguna gelmissiniz. Buyuk ihtimalle cok
    ufak birsey gozden kaciyor.

     Acikcasi modemi tanimiyorum ama, karanlikta atislar

     Modem bridge moduna alinmamis olabilir mi ?

     VP VC ayarlarini bir sekilde belirlemeniz gerekiyor olabilir mi

     PPP kullanici adi ve parola dogru mu (pppd yi debug modunda
    calistirtmak faydali olabiliyor boyle durumlarda)

     CHAP/PAP authentication tanimlari dogru mu (user ve pass aslinda)

     Su br2684ctl yuklenmeden once ornegin bir kac saniye sistemi
    uyutabiliyor musunuz ? ( eger bir script ise ornegin "sleep 2" gibi bir
    komutu araya sikistirarak, belki alakasiz bir ihtimal ama denemekten
    zarar gelmez)

     Bir de gecenlerde basima gelen bir durum, bir corecess 3113 modemi
    bridge moduna almama ragmen hic bir sekilde baglanti kuramamistim, sanki
    yaptiklarimi es geciyordu. "Fabrika ayarlarina don" dedikten sonra her
    ne hikmetse soz dinler oldu calismaya basladi (gerci baskalarinin da
    basina geldigine gore sorununuz bu olmayabilir)

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>