[linux-baslangic] Re: gnome ekran geometrisi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 18:23:36 EST

    Tesekkur ederim herkese...

    google için özet olarak toplayayım:
    Bozuk RAM'ler yüzünden başlayan ve muhtemelen dosyaların
    disk yüzeyinde durma şeklinin bozulmasıyla desteklenen (yine
    bozuk RAM kaynaklı) "Gnome çalışmıyor, gnome bozuk gösteriyor
    gnome geometrisi bozuk, fontlar yok, gnome sapıttı" tarzındaki
    hataları şu şekilde düzelttim:

    uninstall etmedim hicbir seyi..

    kurulum dizinime gittim ve gnome icinde
    installpkg *.tgz

    ardindan x dizininde:
    installpkg *.tgz

    yaptim. Bunu yapmadan once /etc/X11 ve ~/ dizinlerinin
    tam yedeklerini aldim, kurulum bittikten sonra da aynen
    yerlerine kopyaladım.

    Eger şu an itibariyle çalışmayan başka bir uygulama olursa
    (emacs, veritabanı vs) aynı metodu onlara da gaddarca
    uygulayacağım :)

    Şu an türkçe, gnome ve hiç bir derdim kalmadı.
    Hiçbir ayarım/dosyam kaybolmadı.
    Herşey mükemmel çalışıyor.

    iyi ki ben yıkıcı çözümlere dalmadan önce bunu tavsiye ettiniz.

    Saygılar
    Teşekkürler...