[linux-baslangic] Re: gnome ekran geometrisi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 17:27:20 EST

    > bende.. dakka beklemezdim :)

    Dogrusu onu gecen hafta denemistim.
    kullandigim home dizinini komple sildim.
    tmp dizinini defalarca temizledim.
    etc icinde gnome ile ilgili ne varsa tek tek kontrol
    ettim. Ama hala ekranda font yok, ikonlar minicik, sag tusa
    bastigimda cikan popup menu window, ekrandan 8-10 kat
    daha buyuk,

    Biraz once aklima yeni bir sey geldi.
    gnome dosyalarinin kendisi bozulmus olabilir diye
    removepkg ve installpkg yaptim gnome icin.

    windows doneminde ogrendiklerime donecegim :)
    uninstall-install olmazsa format-install :)

    "Still need help."

    Saygilar.
    Umut