[linux-baslangic] gnome ekran geometrisi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 16:26:49 EST

    Slackware 9 (current) kullaniyorum.
    Masaustu olarak hem gnome hem de kde kurulu (quanta yuzunden)
    Gecenlerde RAM arizasi yuzunden X ile ilgili sorunlar yasadim.
    Bozuk RAM'den kurtulduktan sonra gnome sacma sapan acilmaya basladi.
    Yazilar alcak ve yanlamasina uzun, pencereler neredeyse sonsuz genislikte,
    ikonlar paralelkenar tarzinda abuk subuk sekillere sahipti (hala oyle)

    Loglarda bir problem yok. KDE'ye donus yaptim, hersey yolunda gibi.
    Tekrar Gnome'a dondum, acaba X ayarlari sapitti ve KDE duzeltti mi diye,
    maalesef gnome hala ayni durumda.

    Soru:
    Gnome ekran geometrisi vs ile ilgili muhtelif ayarlari nerelerde tutar?
    Hangi dosyalari karistirmaliyim?

    Saygilar.
    Umut