[linux-baslangic] sambada kayıt problemi

---------

From: Mustafa BIYIK (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 09:55:46 EST

    Merhaba arkaşalar,

    şirketimizde kurulu olan mandrake9.2 makinaya Samba kurduk, windoes
    makinalardan bağlandık. Yalnız bazı dosyaları (tesadüfmü bilmiyorum excel
    dosyalar daha çok oluyor) açıp değişiklik yaptığımızda tekrar üzerine
    yazmıyor,kayıt etmiyor ve baska bir adla kayıt yapabileceğini söylüyor. Ben
    paylaştırılan dizinie hem kullanıcı hemde grup hemde diğerlerine tüm
    yetkileri verdim neden kaydetmiyor? türkçe karakter problemi olabili dedim
    ama değil...

    Teşekkürler

    Mustafa BIYIK