[linux-baslangic] Re: redhat 9 dan fedora ya geçmek

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 18:52:22 EST

    Selamlar...
    Cevabi kendiniz vermissiniz zaten. Dogru yapilmadigi taktirde bir cok
    seyiniz
    kaybolabilir. Bu nedenle once guzel bir backup alip neden denemiyorsunuz?
    Kanimca (emin degilim) cok fazla degisiklik olmadigindan sorun fazla
    yasamazsiniz gibi
    geliyor, ama saglam kaziga baglamakta fayda var.

    Nereleri yedeklemelisiniz: Oncelikle /home dizininizdekileri, ve /etc
    dizininde yapmis oldugunuz ayarlar nedeniyle /etc'yi ve tabii MySQL
    dosyalarinizi /var/lib/mysql dizinini.
    Dikkat edelim: MySQL dosyalarini yedeklerken mysql'i kapatirsaniz iyi olur,
    zira yedekleme
    sirasinda transaction olursa kaybedersiniz.

    tabi ayrica /usr/local/ altina kurmus oldugunuz programlar varsa oralari.
    /var dizininden bahsetmiyorum zira tahminim bu makine bir sunucu degil.

    Kolay gelsin.

    --
    r.tolga korkunckaya