[linux-baslangic] Evolution sorunu

---------

From: Savas.Kenan (savas.k@lycos.co.uk)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 05:33:16 EST

    Makinamda fakli kullanicilarda acilmis ayri ayri evolution'lar var.
    Diger kullanicilarda evolution kurdugumda, ornegin a kullanicisindayken
    diger b veya c kullanicilarinda olan evolution'lari acibiliyorduk.
    Yani kullanicilari degistirmemiz gerekmiyordu.
    Ancak her ne olduysa (!) belli bir zamandan sonra bu gecisleri yapamaz
    olduk. Ve sadece uzerinde oldugun kullanicinin evolution'ini acabilir
    olduk.
    Sorunu nasil cozebiliriz.

    Verdigi hata da su:
    (evolution:13744): Gtk-WARNING **: cannot open display:

    Tesekkurler.

    Iyi calismalar.