[linux-baslangic] Samba

---------

From: Savas.Kenan (savas.k@lycos.co.uk)
Date: Sat 03 Jan 2004 - 09:59:39 EST

    Knoppix kullaniyorum ve Windows'u knoppix'e gösterebiliyordum, ancak
    belli bir zamandan sonra knoppix Windows'u gormemeye basladi. Biraz
    Windows'un ağ meselelerini falan karistirdim. Ama bir sonuc alamadim.
    Sorun Sambadan kaynaklanabiliyor olabilir mi?
    Ya da karninda agri olan makina hangisi olabilir.
    Teskkurler...

    Iyi calismalar.