[linux-baslangic] Java kurdum olmadi...

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Sat 03 Jan 2004 - 08:31:12 EST

    Merhabalar,

    Mandrake 9.1 kullaniyorum. Java kurmak istedim, gittim Sun'in sitesinden
    jsdk1.4.2._03'un rpm'ini indirdim, sitede bahsettigi gibi kurdum, hata
    falan vermedi, ama hala bir java uygulama calistirayim derken, 'bash:
    "java" command not found' gibi bir hata aliyorum. Bir dosyada "java
    burada kuruludur" diye bir ayar mi yapmak gerekiyor, ya da mesela path'e
    mi eklemek gerekiyor jre'nin yerini?

    Yardimci olursaniz sevinirim.

    Simdiden tesekkurler...

    Ozer Tayiz.