[linux-baslangic] Re: Linux kurcam

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 18:12:03 EST

    Onur Öztürk yazmış:

    >Linux ve Windos(XP) beraber kurmak, ve bu şekilde Linuxa alışmak istiyorum.
    >Bedava bulabileceğim başlıca Linux sürümleri nelerdir? bunlar arasındaki farklar nelerdir?ve nereden indirebilirim?
    >
    >yardımcı olabilecek var mı?

    Bakınız bu listede bir sürü insan var. Bunların bağzıları size cevap
    yazacaklar. Bu cevaplar birbirlerinden farklı da olabilecek. Ama sorun
    şudur ki bunların hepsi de dogru olacaklar. Size tavsiyem linux
    kurmaktan sizin ne beklediğinizi etraflıca düşünmeniz ve ondan sonra
    sırasıyla http://seminer.linux.org.tr adresindeki linux nedir ne işe
    yarar (yenir mi :) şaka yapmıyorum seminerler verilirken hakkaten bu
    kelime kullnılıyor.) gibi seminerleri incelemeniz ve ardından da
    www.belgeler.org gibi kaynaklardan yararlanarak bulabildiğiniz kaynaklar
    ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda bir karar vermenizdir. Sizin
    ihtiyaçlarınıza ancak siz çözüm bulabilirsiniz. Biraz araştırırsanız; ki
    kaynak bulmak hiç de zor değil; http://www.google.com.tr/linux/ misal
    rahatlıkla bzim size yardım edebileceğimizin kat be kat fazlasını elde
    edeceksiniz.