[linux-baslangic] RedHat 2.1 AS ve 3.0

---------

From: Ozgur Aydinli (ozguraydin@celiknet.com)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 06:54:57 EST

    Elimizde RH2.1 AS cdleri var. (Kutulu olarak alinmamis). Liste arsivlerine baktim ama RH2.1 AS ile ilgili net lisanslama bilgisi bulamadim. Bu urunu ben lisans odemeden sirket icinde kullanabilirmiyim? Internetten RH3.0 da buldum. Bunlari cekip kullanmamda sakinca var mi? Arastirdigim kadariyla paket icindeki yazilimlarin bazilari GPL lisansi kullanmiyormus. Bu Urunu satan bir firmayi aradim onlar kullanamiyacagimi mutlaka ucretini odemem gerektigini soylediler. Tabii ki emege saygim var ucretini odemeli diye dusunuyorum ama yoneticilerime 1500 USD gibi bir rakamla cikarsam, MS urunlerine degistirme asamasinda bastan kaybetmis olacagim sanirim. Eger lisans ucreti bu kadar fazlaysa baska alternatif ne kullanabilirim? Oracle kurulacak. (Oracle RH tavsiye ediyor.)

    Saygilar
    Ozgur