[linux-baslangic] Cron tanimlama

---------

From: Kevser Gocmen Topal (kevser@boun.edu.tr)
Date: Sun 29 Feb 2004 - 17:07:44 EST

    Kevser> Merhaba
    Kevser> Mandrake 9.0 (baska detay bilmiyorum) yuklu linux makinede (cekirdegi
    Kevser> derlenmemis) bir kullanicinin arsiv yaratmak icin yazdigi ir cron isi
    sistem
    Kevser> dosyalarini etkileyebilir mi?
    Kevser> Tanimli bir cron isinden sonra makine kendini periyodik olarak reboot
    eder mi?

    cronjob hemen hemen her isi yapabilir...
    sistem dosyalarini da degistirebilir
    icine reboot yazarsaniz yeniden baslatir.

    saygilar
    Umut
    tanimli cron dosya tarlamak icin
    yani
    tar cvf ***.tar ***
    gzip ***.tar

    dan ibaret
    reboot yok
    sadece bub haliyle sistem dosyalarina user olarak ulasamaz gibi geliyor bana
    belki baska bir sebebten ama makine kendini reboot ediyor
    bu cron ile ilgili olamaz

    ispatlamaya calisiyorum
    cevabiniza tesekkurler

    --