[linux-baslangic] Re: xawtv calismiyor

---------

From: Deniz Kocak (uyku@gmx.com.tr)
Date: Sat 28 Feb 2004 - 11:58:11 EST

    Eger redhat 9.0 gerekli bttv modulunu kendi yukluyorsa onu kapatip
    modulu kendin gerekli (kartina uygun) degerlerle yuklemeyi
    deneyebilirsin.Calismazsa bir de kaynak kodundan da derlemek bir cozum
    olabilir.Bu arada modulu yuklerken X Window'u baslatmadan once
    yuklemelisin bu da sorun yaratabilir.Aklima gelenler bunlar :) Kolay
    gelsin...
    27-02-2004 Cuma günü saat 23:20 sularında, Onur Yaşarlar dedi ki: