[linux-baslangic] Re: 2 swich hub

---------

From: Serdar ÞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 28 Feb 2004 - 03:09:37 EST

            Su sorulara cevap verirseniz daha =E7ok yardimci olunabilir belki.

    1. Yaptiginiz kabloyu renk standartlarina uygun mu bagladiniz?
    2. Yaptiginiz kablolari bagladiginizda hublardaki link ledleri yaniyor =
    mu?
    3. Iki hub a bagli olan bilgisayarlar ayni ip networkunde mi?
    4. Olmadigini nasil anliyorsunuz?

    Not : Bu e-posta Istas Bilgi Islem Merkezi tarafindan VirusBuster AV yazilimi ile virus taramasindan gecirilmistir.