[linux-baslangic] Java & Flash Eklentileri Kurulumu Raptiye.Org'da..!

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 20:39:58 EST

    Merhaba Arkadaslar,
    Raptiye.Org 'a her gecen gun yeni birseyler eklemeye devam ediyoruz. Son
    olarak Linux'a yeni baslayan kullanicilarin genellikle en cok sorun
    yasadigi konu olan JAVA ve Flash kurulumuyla ilgili bir yazi yazdim.
    Kurulumlari oldukca ayrintili olarak anlattigima inaniyorum. Herhangi bir
    sorun gorurseniz bana haber verirseniz sevinirim.

    Linux'la ilgili yazacagim bir sonraki yazi APT ile ilgili.... Umarim
    yazdiklarim yararli oluyordur.. Destekleyen, haber ekleyen, katilim yapan
    herkese sonsuz tesekkurler...

    Not: Birkac gun icinde VB6 ve ASP'ye giris yazilari da siteye dahil
    edilmis olacaktir.