[linux-baslangic] Re: fedora up2date

---------

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 04:30:27 EST

    27-02-2004 Cuma günü saat 11:17 sularında, Enver ALTIN dedi ki:

    > rpm -Uvh *.rpm

    denedim ama sorun oldu. paket bagimliliklari ile ilgili. tek tek
    oldugunda da sorun oluyor. ama sorun cikarmayan pakete kadar ulastiktan
    sonra geriye dogru tekrar kurulumlari yapinca sorun kalmiyor.

    guncelleme icin web adresini degistirmem mumkun mu?
    ftp.linux.org.tr deki guncellemeleri indirmek benim icin daha kolay.
    ulaknetten dolayi.

    --
    Saygilarimla,
    Bulent SENER