[linux-baslangic] Re: hp3650 usb

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 10:55:09 EST

    T> Onur Bey merhaba

     Merhaba,

    T> Benim de slackware de yazici tanitimiyla basim dertte.
    T> slackware de cups ayarlama seklindeki yazinizi bulamadik
    T> Bulmamiza yardimci olursunuz.

     Aslinda cups ayarlamak icin cups servisini calistirip
    http://localhost:631 e baglanmaniz yeterli. Ancak bazi yazicilarda
    (ornegin ppa gibi) ekstra ayar yapmaniz, ya da yaziciniza uygun ppd
    dosyasini linuxprinting.org dan indirip sistemde ilgili yerlere koymaniz
    gerekebiliyor. Tabi ki bu slackware icin gecerli, ornegin mandrake de
    hazir geliyor cogu.

     ppa yazicilarin ( 710c, 820cxi vs.) tanitimi icin soyle bir cevap
    yazmisim.

     http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-baslangic/2003/Sep/0040.html

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens