[linux-baslangic] Re: hp3650 usb

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 08:21:56 EST

    Bulent SENER <bsener@inonu.edu.tr> wrote:

    BS> Merhabalar,
    BS> Fedora kurulu bir pc de hp 3650 deskjet usb yaziciyi tanitamadim.
    BS> Yazici listesinde yerel bagli /dev/usb/lp0 olarak buluyor. Model
    BS> olarak hp sectigimde, 3650 listede olmadigindan, Deskjet olarak
    BS> denedim. Deskjet 3425 olarak denedim. Olmadi.
    BS> Az once googleda da aradim(ozellikle listweb.bilkent.edu.tr).
    BS> Buldugum siteler ya ingilizce (ki o bende yok) ya da mail
    BS> listelerine yazilmis mesajlar ama cevap alinamamis. En azindan ben
    BS> cozume ulasamadim. Onerilerinizi bekliyorum.
    BS> Saygilarimla,
    BS> Bulent SENER

    http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-DeskJet_3650

     Bu adreste yazdigina gore linux da hpijs ile birlikte calisiyor. Daha
    once liste arsivlerinde benim slackware de cups ayarlama seklinde bir
    yazim vardi. Oradan da fikir alarak (bu printer ppa degil, dolayisiyla
    pps ile ilgili hic bir sey yapmayacaksiniz) ilgili yerlerde gerekli
    dosyalar var mi (ppd dosyasi ornegin) bir arastirin. Varsa eksikleri
    tamamlayin.

     hpijs fedora da servis olarak calisiyor olabilir, calistigina emin
    olun. Bazi ayarlari elle yapmaniz gerekebilir.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens